גיוס עובדים טלפונים – איך עושים את זה נכון?!

interview

גיוס עובדים למוקד  טלפוני יארך במהלך כל השנה.

שלושה דברים מרכזיים בגיוס עובדים:

כתיבת המודעה לדרושים-הנוסח המדויק שבו מופיע השכר השעתי או הממוצע אליו ניתן להגיע.

לדוגמא:

לעמותה שקיימת מעל 20 שנה אני מחפשת עובדים/ות מהבית שלמכור "ערך" זו לא מילה גסה עבורם!…

שעות עבודה 9:30-14

5 ימים בשבוע

שכר בסיס 40 ש"ח לשעה +עמלות ובונוסים ניתן לעבור את ה-8 אלף.

ללא צורך בניסיון,הכשרה על חשבון החברה,כל התנאים הסוציאלים,ימי-גיבוש ואווירה כייפית לצוות שעובד מהבית.

הדרישות:

אוהבים לדבר בטלפון

אוהבים להיות חלק מפעילות בעלת ערך גדול,גיוס תרומות!!

יש לנו סעיף 46 ,קורס 3 ימים במשרדי החברה ושקיפות מלאה לאן הולך הכסף שאתם גייסתם.

מי שזה לו/לה שילחו הודעה ואחזור אליכם,

הילה- 0522941505

 

חובה בנוסח לגעת בחוזקות ובערכים שהחברה מספקת. כמו שנים בהם הארגון קיים אווירה משפחתית ותומכת.

חובה לציין ימי עבודה ושעות

פרסום המודעה במדיות השונות

ראיון טלפוני -מתחילים בשתי שאלות מרכזיות:1.מהיכן המועמד 2. מה התפקיד האחרון שעבד בו?

ראיון פרונטלי נחלק לשלוש:

  • שאלות אינפורמטיביות
  • שאלות עומק
  • שאלות מצב

מועמד אשר עבר בהצלחה את הריאיון הפרונטלי, יקבל ביום שלמחרת שיחת טלפון והודעת סמס על הבשורה ממנהלת המוקד.

בשיחת הטלפון יקבל הודעה על תחילת הקורס, שעות הקורס וטלפונים חיוניים של אחראיים/מנהלים.

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות