המציאות משתנה וגם אנחנו! – הכשרה והדרכת עובדים בצל הקורונה

הכשרה והדרכת עובדים בצל הקורונה

את העסק שלי “הילה ליווי עסקים לתוצאות” התאמתי למציאות שמשתנה.

רכשתי מיומנויות להכשיר ולהדריך עובדים מהבית, שכללתי את צורת גיוס העובדים, בצורה מקוונת, ללא צורך במפגשים פיזיים.

התאמתי את עצמי למקרה כזה. בעקבות מלחמת צוק איתן, שבה המציאות השתנתה, ואני הייתי צריכה להפוך להיות גורם ולא תוצאה.

אז הכוח בחיים טמון, ביכולת להשתנות במציאות שמשתנה,
ביכולת להיות ספירלה עולה, חובה להמשיך לשווק ולמכור את עצמכם, דווקא במצב שכזה!

ולעצור את כדור השלג הכלכלי שעלול לפקוד אתכם.
יש לקוחות שצריכים את המוצר שלכם בדיוק עכשיו.
ויש עובדים שיעזרו לכם למכור אותו 🙂

אני פה בשבילכם, כבר מעל ל-20 שנה מתמחה בגיוס עובדים והכשרתם.

פינת הטיפ המקצועי

למכור את מה שמייחד אותך, ולא בהכרח מה שהלקוח מחפש

הנרי פורד היה אומר “לו הייתי שואל את הלקוחות, הם היו אומרים שהם צריכים סוסים מהירים יותר”.

בעלי עסקים, אנחנו נותנים ללקוחות הרבה מקום בלהחליט איך יראה המוצר או השירות שלכם, דרך סקרי שוק, ראיונות עומק, קבוצות מיקוד או שאלונים.

אך מסתבר שהם לא כל כך אמינים כי קיים ספק האם העונים עליו עונים באמת בכנות והאם יש בכוחם לנבא את ההתנהגות של המשיבים.

לדוגמא: הלקוח  מחליט איזה  סוג של מוצר הוא רוצה לקנות, חיתולים, מכונית, מקרר או ביטוח, ואז משווה בין מוצר אחד למוצרים אחרים באותה קטגוריה,בדכ מתוך אדישות מסוימת למותג. ברוב המקרים הוא לא יכול להבחין בין חברה אחת לחברה אחרת מכיוון שכולן הפכו להיות דומות זו לזו.

על כן חשוב לחשוב על הבידול שלכם, על הייחודיות של המותג או השירות, מה מטרותיו ומה הוא מייצג, מבלי שהלקוח יוביל את הקו.

סטיב גובס אמר ב-1998: “אי אפשר לתכנן מוצר על פי רצון הלקוחות, כי הם לא יודעים מה הם רוצים עד שלא מראים להם זה”.

המוצרים של אפל מדגישים ומבדלים את המותג. כל דבר שלהם מאוד יקר ועדין אנשים קונים ונוהרים אחריהם על אף שהם יקרים מהמתחרים.

פינת הפרגון

היי הילה, היה חשוב לי לכתוב לך מספר מילים לאחר תהליך הגיוס שהסתיים אתמול בהצלחה.
עכשיו יותר מתמיד, כשאני מגייס עובדים אני משתמש בשירותיה של “הילה ליווי עסקים לתוצאות”
השיטה שלה ,מתאימה לכל מצב ,באמצעות מבדקים מקוונים לא חייבים לפגוש את המועמדים.אני נעזר בשירותיה של הילה,כי חשוב לי לבחור את העובדים הנכונים באמצעות מדע ולא רק על פי תחושה ,אין
שהתוצאות מדברות בעד עצמן.

תודה לך!

 מרדכי גולדפרב
מנכ”ל ובעלים Made In

“תודה להילה על המאמץ והשירות האישי, הדרך הייתה קשה אבל התוצאה לצידה”

לירן פלג
מנכ”ל ומייסד “טוגדר השקעות”

לחברת טוגדר גייסתי מנהל השקעות אחד אחרי שעברתי כ-20 מועמדים שלא התאימו. הגיוס ארך כחודש וחצי, הגיוס התבצע באמצעות השיטה הייחודית והמדויקת בה אני מגייסת עובדים באמצעות מבדקים מקוונים.

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן