הגדלת רווחים דרך מוקדי מכירות

הגדלת רווחים דרך מוקדי מכירות

פסח בפתח השקדיות עוד מעט ילבלבו ואיתן גם המכירות במוקדים אמורים לעלות ולנסוק למעלה.
בניוזלטר זה והבאים לבוא,אשתף בטיפים ובמידע מקצועי שאספתי עם השנים ואני עדין אוספת.
מה היא השפה העכשיות בשיחת הטלפון ולמה המכירה המסורתית של פעם כבר לא עובדת?!
אילו כלים אנחנו צריכים להעניק לנציגים הטלפונים שלנו ומה היא המיומנות הנדרשת על מנת להגדיל מכירות באופן עיקבי ויציב.
ועוד…רעיונות וטיפים ליישום מידי שיביא לתוצאות מיידיות.

אשמח לשמוע ממך, מה הנושאים שהיית רוצה לדעת עליהם בגיליונות הבאים של ניוזלטר זה?

איך משמרים את נציגי המכירות הטובים ביותר?

נציג מכירות טלפוניות הוא לא סתם “בורג קטן” במערכת, אלא הנציגים הם אלה ש “בקו האש” מול הלקוחות שלך. לכן יש להתייחס אליהם כאל חוד החנית של ההכנסות בארגון. הנה מספר כללים בסיסיים לקחת בחשבון:

  1. מתן הערכה ודאגה להתייחס אל הנציגים בכבוד יביא למכפילי מכירות.
  2. בנה תוכנית תגמול שמורכבת משכר בסיס מעל הממוצע ובונוסים מאתגרים הקשורים לתפוקה, שתמיד יגרמו להם לעשות יותר.
  3. בצע הדרכות שוטפות בכל יום ולמידת תכנים שונים ומגוונים שיספקו לנציגים כלים להתמודדות עם אנשים ויספקו להם כלים להתמודדות עם התנגדויות.

חדשות ועדכונים

לאחרונה פנה לקוח ותיק, שמריץ את אחת ממערכות העיתונות הגדולות בישראל, וביקש לגייס נציגים נוספים.

מה ששמחתי לראות ששני נציגים שגייסתי עבורם וביססתי אותם לפני 4 שנים, מרגישים בבית באותו ארגון ועדיין ממשיכים לתפקד ועם הסטטיסטיקות הגבוהות ביותר בין הנציגים.

זה נדיר לראות מקרים כאלה של ותק בקרב נציגי מכירות, אך זו ההוכחה שגיוס נכון, ביסוס מתאים והכשרה מקצועית, מחזירים את עצמם וחוסכים גיוס חוזר ונשנה של נציגים שלא מחזיקים מעמד.

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן