חליפין בשפע! מה זה ואיך זה תורם לעסק שלך?

פירוש המילה חליפין-החלפה של דבר בדבר שווה ערך, ובעיקר החלפה של נכסים כלכליים מסוימים בנכסים כלכליים אחרים שווי ערך.

ופירוש המילה שפע: כמות גדולה ורבה מאוד, בד”כ של דבר טוב.

בעולם העסקים ישנו מונח הנקרא “תמורה הוגנת“.

תמורה הוגנת כוללת 4 מצבים של תמורה:

1. קבוצה/ארגון שלוקחת כסף אך אינה מספקת כלום בתמורה.

2. תמורה חלקית. הקבוצה/ארגון מקבלת הזמנות או כסף עבור סחורה, ולאחר מכן מספקת חלק ממנה או גירסה קלוקלת של מה שהוזמן.

דבר זה נקרא רמאות או “כניסה לחובות” בכך הקבוצה/ארגון צוברת עוד ועוד חובות, במתן שירות או סחורה.

3. המצב השלישי הוא התמורה הידועה, מבחינה משפטית ובתחום העסקי, בתור “תמורה הוגנת“. אדם מקבל הזמנה וכסף ומספק בדיוק את מה שהוזמן. רוב העסקים המוצלחים והפעילויות המוצלחות פועלים לפי העיקרון של “תמורה הוגנת”.

4. מצב התמורה הרביעי אינו נפוץ, אך ניתן לקרוא לו תמורה בשפע.

במצב זה אדם אינו נותן שניים במחיר של אחד אחד או שירות חינם, אלא נותן משהוא בעל ערך רב יותר מהכסף שקיבל.

דוגמא:

ארגון מסויים מוכר יהלומים.

מזמינים ממנו יהלום ממוצע, הקבוצה מספקת יהלום כחול לבן מעל לממוצע. כמו כן, היא מספקת אותו מיד ובאדיבות.

אחד הדברים שאני גליתי בכל שנותיי כעצמאית הוא העיקרון הרביעי. חליפין בשפע!!

הבנתי, שאם אני רוצה להתרחב ולחיות בשפע עלי לתת יותר מאשר אני מקבלת. לתת באדיבות ללקוחותיי וברוחב לב.

לקוח מזמין ממני שירות של גיוס, ניתוב והצבה של כ”א, אני מכינה לו, ללא תוספת תשלום, כובע לתפקיד (הגדרת תפקיד מדויקת ומנחה אותו שזה הפורמט לבנות הגדרות תפקיד לכל תפקיד בארגון שלו).

לעיתים בעת הזמנת השמה, אני בשמחה כותבת ללקוח תסריט שיחה ללא תוספת תשלום כלל.

החליפין בשפע לא רק מביא אותי להרוויח יותר, אלא מביא אותי לתת יותר, לעזור יותר לפרוח ולשגשג, בעסק שלי בזמן שאני נותנת שפע בחליפין!! אם רוצים להתרחב ולהתעצם חייבים לתת חליפין בשפע!!

אם נוהגים לפי עיקרון מס’ 3 העסקים הסתדרו, אך אם נוהגים על פי מס’ 4 העסקים ממש יפרחו וישגשגו. ובנוסף זו התמורה היחידה המבטיחה התרחבות.

(כרך 0 ,הכובע הבסיסי של חבר צוות,רון האברד)

תן לנו לגייס, לנתב ולהציב את העובדים שלך!!

התקשר עכשיו או השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך!!

פינת הטיפ המקצועי:

לתת את הנשמה ואת הלב

כאשר אנחנו מוכרים ללקוח חייבים לתת,לתת,לתת.

מכירה היא פעולה של לתת, לא לקבל, לשרת לא למכור.

רוב אנשי המכירות מחפשים את העמלה ומה הם יקבלו מהעסקה, במקום מה שהם עומדים לתת, מה שהמוצר שלהם מציע ואיזה תועלת יפיק הלקוח מזה.הפתגם הישן הוא שמוטב לתת מאשר לקבל, אבל במכירה,

הדרך היחידה לקבל היא קודם לתת.

המהות האמיתית של מכירה היא לא רק להשיג את במכירה, אלא הרצון הכן לעזור.

לתת,לתת,לתת יבטיח מכירות,מכירות,מכירות. אם הלקוח שלך רוצה אופציה אחת,תן לו שלוש, שש או אפילו תריסר אופציות.

אם מישהוא מבקש ממני משקה,אני מביאה לו את המשקה,פותחת את הבקבוק ומביאה לו כוס קרח ומפית. אני לא שואלת אותו אם הוא רוצה את הכוס והקרח אני נותנת לו אותם ונותנת לו להחליט אם הוא רוצה אותו בבקבוק או שאני אמזוג לו אותו עם הקרח.

תן את כל כולך ללקוח הפוטנציאלי שלך,את האנרגיה שלך,את כל המידע שיש ברשותך,תיהיה רחב לב ואדיב בנתניה שלך עד הסוף ועוד קצת נתינה במכירה היא הערך ולא המוצר עצמו!!

פינת הפירגון: מיינדטק

“הילה יקרה ,
תודה רבה על הפרויקט המצויין במוקד המכירות
תודה רבה על המקצועיות הרבה בהדרכות לנציגים למנהלים
בישיבות וכמובן תסריטי השיחה
תודה רבה על המחוייבות ההשקעה הרבה והנחישת להצלחה”

סמדר אשכנזי מנכ"לית מיינדטק

המלצות מלקוחות שנתתי להם שירות

תן לנו לגייס, לנתב ולהציב את העובדים שלך!!

התקשר עכשיו או השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך!!

שיתוף פוסט

הילה לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן