קורונה – מה שלא סיפרו לך עליה

העידן-החדש

2 פעולות קריטיות שכל בעל עסק/עצמאי חייב לעשות!!

הדבר החשוב ביותר במשבר הזה ,שכמו בכל משבר יהיה לו סוף נכון?

כמו בכל משבר שיש לו התחל ,שנה .עצור!!

גם כאן יהיה למשבר סוף.

הקורונה ,תסתיים ויתחיל עדין חדש.

היתרון הגדול במשבר הזה,

זה אתם, אנחנו המין האנושי,

זה המארג של מערכות היחסים שלנו אחד עם השני.

כבר הסכמנו שעסקים עושים עם אנשים נכון?

והדבר החשוב ביותר בין אנשים זה ניהול תקשורת וניהול תקשורת טובה

לבניית מערכת יחסים טובה אחד עם השני!!

בתקופה הזו, כל אחד מאיתנו בעל עסק, בעל ארגון, עצמאי שכיר.

חשוב שנדבר אחד עם השני,

שנשתף אחד את השני בידע שיש ברשותינו

שנהווה אוזן קשבת.

שפשוט ניהיה שם בשביל להקשיב.

קידום הוא לא מכירה,

קידום. הגדרה: להביא דברים לידיעת הרבים. פירושו להוציא החוצה.פירושו לפרסם את עצמך ,להוציא את התוצרים שלך החוצה.

קידום חל על הארגון ועבור אדם יחיד מוטב לומר יצר,

חובה על עסק, ארגון ,אדם יחיד לצאת החוצה ולבצע קידום ,

לבצע פעולות שונות ממה שעשיתם עד עכשיו,

שינוי של הפעולה הבסיסת בהכרח יביא לתוצאה שונה!!

איינשטיין אמר: "אי שפיות היא לעשות את אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות"

אז כאנשים שפויים עלינו לעשות פעולות שונות על מנת להביא את עצמנו לתוצאות שונות !!

ממחר בבוקר תרימו טלפון ללקוחות שלכם ופשוט תקשיבו להם.

אל תנסו למכור להם שום דבר,

אלא פשוט תהיו שם בשבילם,

עכשיו הם צריכים אתכם יותר מתמיד.

אל תחשבו על התמורה הכספית.

תחשבו על התמורה הערכית,

הערך שאתם נותנים ללקוחות שלכם,

כי אחרי שמהשבר יסתיים,

תרוויחו לקוחות נאמנים,

שלא ינטשו אתכם לעולם,

רק בגלל שהייתם בשבילם מתי שהם היו צריכים אתכם הכי הרבה.

אז קדימה, תבצעו את הפעולה הראשונה והיא להוציא תקשורת,

לדבר עם הלקוחות שלכם ולהראות שאתם כאן בשבילם תמיד.

אז בואו נסכם שתי פעולות מרכזיות שכבר מחר בבוקר חובה לבצע:

1. תקשורת ישירה עם הלקוחות שלכם

להרים טלפון ללקוחות שלך, לשאול מה שלומם? איך אתה מתמודד עם המצב?

אלו פעולות ביצעת עד היום? חשוב להקשיב ללקוח, פחות לדבר לתת לו לשתף אתכם איך הא עובר את המשבר?

רק אחרי שהלקוח ,שיתף אתכם מהלב, רק אז תשאלו אם זה בסדר לתת לו טיפים. הטיפים שתיתנו,חשוב שהם יהיו טיפים יישומיים שלא כרוכים בהוצאות כספיות.

כמו לדוגמא: לעשות וידאו בלייב, אותנטי, לצאת מאיזור הנוחות, בלי "לא נעים לי", ופשוט לדבר, גם אני החלטתי לשתף בידע שלי ולהתחיל לתת טיפים וידע בחינם דרך וידאו מהנייד שלי וכל סוגי ערוצי התקשורת החינמית, כי לידע אין ערך אם לא משתפים אותו, הוא נעלם. ידע קיים בשביל שנחלוק אותו אחד עם השני.

2. קידום- תמיד אבל תמיד לקדם את עצמכם.

תמיד להיות בתקשורת עם הלקוחות שלכם, אם עד עכשיו לא שלחתם ניוזלטר זה הזמן,

אם לא עשיתם בחיים וידאו בלייב זה הזמן,

אם לעולם לא איחלתם חג שמח ללקוחות שלכם זה הזמן,שילחו מכתב גלויה כל דבר שונה ממה שעשיתם עד היום על מנת לתקשר עם הלקוחות שלכם.

אני מצרפת לניוזלטר הזה קטע וידאו שלי ,אותנטי אחרי השתתפותי בהפגנה

שארגה קבוצת "אני שולמן" וארגון להב.

ההפגנה היתה עבורי נקודת התפנית בכל המשבר הזה,

והיוותה את הסיבה של למה כל זה?

למה אני עצמאית? מה המטרה שלי?

איך אני יכולה לתת ולעזור לאחרים לפרוח ולשגשג,

ומה המשמעות של קבוצה,

ולמה לבד אי אפשר לפרוח ולשגשג בכל השדות

כלכלית, אישית, חברתית, משפחתית והמין האנושי

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות