מה שזול עולה ביוקר!

מה-שזול-עולה-ביוקר-אתר

לפני כמה ימים, נסעתי ברכבי בדרך לפגישה עם לקוח, נסעתי מאחוריי רכב של מתקין מזגנים.

בעודינו מזדחלים בפקק על מהירות נמוכה, תפס את עיניי מסר בכתב יד שהיה כתוב על החלק האחורי של הרכב:

"מי שחושב שזה יקר לשלם למקצוען,
כנראה שעוד לא שילם על טעויות של חובבן"

 

צילמתי את השלט, והרהרתי עליו וחשבתי לעצמי… כמה זה נכון!!

כאשר לקוח פוטנציאלי אומר שהשירות יקר לו מידי, כנראה עדיין לא יודע ולא מבין מה המשמעות של לשלם לחובבן.

להיות מקצוען פירושו: "אדם העושה את עבודתו במקצועיות, ברמה המאפיינת אנשי מקצוע בתחומו".

מקצוען מביא מיומנות אחרת, לעומת חובבן, שעוסק בדבר בצורה שטחית, ובמקרים מסויימים ייתכן שגם מעולם לא עסק.

למשל אם מתקין מזגנים יעשה עבודה מרושלת, בסופו של דבר נצטרך למצוא מתקין מקצוען, שגם יתקן את הנזק שעשה החובבן, וגם יעשה את העבודה הרצויה.

אז בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שהשירות או המוצר שלכם יקר, תמיד תזכירו לו שעל טעויות של חוסר מקצועיות משלמים הרבה יותר.

על כן כאשר אנחנו מגייסים עובדים לארגונים, אנחנו מתחייבים לעמוד בשיעור של 96% הצלחה בבחירת העובד המדויק לחברה, לצוות ולבעל העסק.

היכולת שלנו לדייק בעובד המתאים ביותר, נובעת ממקצוענות, מיומנות ואחריות בלתי מתפרשת ועל פי סטנדרטים גבוהים של עבודה.

אז בפעם הבאה שמישהוא יגיד לכם שאתם יקרים, תזכרו את המשפט הבא:

"מה שזול עולה ביוקר"

תן לנו לגייס, לנתב ולהציב את העובדים שלך!!

התקשר עכשיו או השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך!!

פינת הטיפ המקצועי:

מהי המיומנות הכי נדרשת ממנהל?

על מנת שמנהל יוכל לבצע את עבודתו, הוא חייב להיות מישהוא שאחרים מוכנים לקבל ממנו הוראות. המבחן הראשון שכל תומך מצפה ממנהיגו לעמוד בו הוא מיומנות.

האם המנהל יודע מה הוא עושה? זה נמצא בהגדרות של מנהל. כי אם מנהל עונה על ההגדרות האלה, סביר להניח שהאנשים שהוא חייב לתת להם הוראות יקבלו אותו מתוך אמון מלא בו.

הכרחי שאדם שהוא מנהל יוכל למשוך את תשומת הלב והכרחי שהוא יוכל להלהיב ולעניין אחרים.

מכנה משותף לכל המנהלים הטובים היא היכולת לתקשר, להיות עם אהדה כלפי האיזור שלהם והאנשים שלהם ולהיות מסוגלים להשיג ממשות על הנסיבות הקיימות.

כל זה מסתכם בהבנה. מנהל אשר חסרות לו התכונות או היכולות האלה קרוב לוודאי לא ינחל הצלחה רבה.

הבנה שמתווספת למיומנות, היא קרוב לוודאי המאפיין האידיאלי ביותר שלמנהל. היכולת להנהיג יכולה גם להיות מורכבת מהיותו של האדם בעל כוח ובעל יכולת לדרוש, ושתי תכונות אלה נחשבות לעיתים קרובות כאילו רק הן קיימות במנהיגות מבלי להתייחס למיומנות, ועל אף שהן מקובלות על ידי הזוטרים עד כדי שהם יצייתו, הן אינן ערובה לעליונות המנהל בטווח הרחוק.

מנהל חייב באמת להבין מה הוא עושה והלפגין מיומנות לאורך זמן כדי להשיג הצטיינות ולזכות בכבוד.

על כן, כאשר אתם מגייסים מנהל, תבדקו את רמת התקשורת והיכולת שלו להלהיב אחרים ולעניין אותם. מנהל טוב מנהיג אחריו וגורם לכפופים לו לעשות את עבודתם בשביל המנהל מתוך יראת כבוד ולא מתוקף תפקידו.

כאשר אני מגייסת מנהלים, במבדק אישיות של אונ' אוקספורד הכולל- 200 שאלות, מעל חצי מהשאלות בודקות את רמת התקשורת של המועמד ובאיזו רמה.

עובדים הולכים אחרי מי שהן רוחשים לו כבוד. כבוד הוא הכרה בהשראה, במטרה ובמיומנות.

 

אי לכך, התשובה: המיומנות הכי נדרשת ממנהל היא היכולת לתקשר!

פינת הפירגון: מיינדטק

המלצות מלקוחות שנתתי להם שירות

תן לנו לגייס, לנתב ולהציב את העובדים שלך!!

התקשר עכשיו או השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך!!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות