חגים ומכירות: מחסום או מנוע לצמיחה?

Pomegranateseeds

בגיליון זה אני רוצה להתייחס לתקופה של החגים, שכמו שידוע בישראל יש הרבה מאוד חגים😊 ואנחנו בעלי העסקים רואים בתקופה זה כ"מחסום" לזרימה של מכירות ושגשוג בעסק.

בעלי עסקים רבים בתקופה של לפני החגים,
נמצאים בתחושה של "דחיינות",
אני אגייס לקוחות חדשים אחרי החגים,
אני אגייס עובדים חדשים אחרי החגים,
אני אמכור מוצרים נוספים מיד אחרי שהסתיימו החגים…
ידעתם, שזו תקופה הטובה ביותר להגדיל את המכירות  שלכם  בעסק ??
ידעתם שאנשי מכירות עוברים את היעדים שלהם ב-200%??
והאם  גם ידעתם שזו התקופה הטובה ביותר לגייס עובדים ולהכשירם?

אז איך יכול להיות שזו התקופה הטובה ביותר עבור העסק שלכם לפרוח ולשגשג?

ארבעת הסיבות לראות בחגים כמנוע לצמיחה והגדלת מכירות:

1. הלקוחות יודעים שבתקופה זו,יש מבצעים והטבות מיוחדות.על כן תמיד תוכלו לבחור מוצר/שירות שבמהלך השנה פחות מכרתם אותו ולקדם אותו עם איזו שהיא הטבה מיוחדת.


2. תוכלו לצאת בקמפיין מיוחד לקראת החג על מוצרים קיימים, להניע את הלקוחות שלכם לקנות,לתת מתנות והטבות מיוחדות במיוחד עבור החג.


3. גיוס עובדים לקראת החגים הינה הזדמנות מצוינת להכשרה מהירה של עובדים. בתקופה זו  הם חווים בזמן אמת, את מחלקת המכירות/השירות מה שמאפשר להם  קליטה ורכישה  מהירים של מיומנות המכירה שבהכרח  הם יתחילו למכור ולהחזיר את ההשקעה עליהם איך שחוזרים לשגרה(בתקופה רגילה לוקח לעובד לפחות שלושה חודשים לרכוש מיומנות ורק אחרי חצי שנה להחזיר את ההשקעה עליו).


4. אנשי המכירות שלכם בתקופה שלפני החגים עוברים ב-200% את היעדים, הם מודעים לכך שהצרכנים(הלקוחות) נוטים להוציא יותר כסף בחגים מאשר בכל ימות השנה, לאנשי המכירות שלך יש יותר מוטיבציה למכור בתקופה הזו,בגלל  שיש פחות ימי עבודה ומרבית הכסף שירוויחו הוא  מעמלות המכירה!! פחות שווה יותר.. יש יותר אנרגיה,יותר סגירות יותר לקוחות שקונים!

לכן כאשר בעלי עסקים מספרים לי שהלקוחות שלהם רוצים לסגור אחרי החגים, אני מבינה שזו עוד התנגדות כמו כל התנגדות של "יקר לי".
התקופה הוז היא מבורכת היא מאפשרת לכם בעלי ארגונים למנף את העסק ! לאתגר את אנשי המכירות שלכם!
והכי חשוב למכור יותר!

פינת הטיפ המקצועי:

שאלה: מיומנויות- ספר לי על החודש הכי גרוע שלך במכירות אי פעם, מה למדת ?

תשובה: בד"כ איש מכירות מנוסה, יענה כי אומנם הפסיד אך לא הפסיד את השיעור.הוא יתאר במדויק מה היו השלבים של הביצוע שלא הצליח למכור וכיצד למד מזה ושינה טכניקות,הוסיף כלים חדשים,קנה ספר שמלמד איך למכור.הכי חשוב שהראה צמיחה מהחודש הזה ולא שקיעה ותבוסה.

פינת הפירגון: אטרה

הי הילה,
אני לא נוהג לעשות כאלה דברים. הרי ברור שכל נותן שירות עושה זאת על הצד הטוב ביותר. אבל הפעם התעלית על עצמך. השידוך המושלם בין איש מכירות מוכשר לחברה הנכונה.
תודה לך על החיבור, התמיכה ההדרכה.
מכירות זה הלב הפועם של כל יישות עסקית

חברת אטרה

א.ח בעלים ומנכל החברה.

הזמנה לסדנא:
"המדע מאחורי המילה הכתובה"

ימים
שעות
דקות
שניות

איך כותבים תסריטי שיחה שסוגרים?
בתאריך ה-10.9.19 תתקיים סדנא לכתיבת תסריט שיחה  מנצח.
בסדנא אתן את כלים מדויקים לכתיבת תסריטי שיחה מנצחים+ טיפול בהתנגדויות

10/9/2019 • 8:30-10:30 בבוקר

• עמדת שתייה חמה
• מוגבל לעד 10 משתתפים
• מיקום הסדנא: גבעת שמואל (חניה בשפע)
• עלות: ₪250 בלבד למשתתף

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות