הגדלת רווחים דרך מוקדי מכירות

Diversity team in business development meeting with charts, Indian CEO and Caucasian executive crunching numbers, charts and figures on the desk

הגדלת רווחים דרך מוקדי מכירות

פסח בפתח השקדיות עוד מעט ילבלבו ואיתן גם המכירות במוקדים אמורים לעלות ולנסוק למעלה.
בניוזלטר זה והבאים לבוא,אשתף בטיפים ובמידע מקצועי שאספתי עם השנים ואני עדין אוספת.
מה היא השפה העכשיות בשיחת הטלפון ולמה המכירה המסורתית של פעם כבר לא עובדת?!
אילו כלים אנחנו צריכים להעניק לנציגים הטלפונים שלנו ומה היא המיומנות הנדרשת על מנת להגדיל מכירות באופן עיקבי ויציב.
ועוד…רעיונות וטיפים ליישום מידי שיביא לתוצאות מיידיות.

אשמח לשמוע ממך, מה הנושאים שהיית רוצה לדעת עליהם בגיליונות הבאים של ניוזלטר זה?

איך משמרים את נציגי המכירות הטובים ביותר?

נציג מכירות טלפוניות הוא לא סתם "בורג קטן" במערכת, אלא הנציגים הם אלה ש "בקו האש" מול הלקוחות שלך. לכן יש להתייחס אליהם כאל חוד החנית של ההכנסות בארגון. הנה מספר כללים בסיסיים לקחת בחשבון:

  1. מתן הערכה ודאגה להתייחס אל הנציגים בכבוד יביא למכפילי מכירות.
  2. בנה תוכנית תגמול שמורכבת משכר בסיס מעל הממוצע ובונוסים מאתגרים הקשורים לתפוקה, שתמיד יגרמו להם לעשות יותר.
  3. בצע הדרכות שוטפות בכל יום ולמידת תכנים שונים ומגוונים שיספקו לנציגים כלים להתמודדות עם אנשים ויספקו להם כלים להתמודדות עם התנגדויות.

חדשות ועדכונים

לאחרונה פנה לקוח ותיק, שמריץ את אחת ממערכות העיתונות הגדולות בישראל, וביקש לגייס נציגים נוספים.

מה ששמחתי לראות ששני נציגים שגייסתי עבורם וביססתי אותם לפני 4 שנים, מרגישים בבית באותו ארגון ועדיין ממשיכים לתפקד ועם הסטטיסטיקות הגבוהות ביותר בין הנציגים.

זה נדיר לראות מקרים כאלה של ותק בקרב נציגי מכירות, אך זו ההוכחה שגיוס נכון, ביסוס מתאים והכשרה מקצועית, מחזירים את עצמם וחוסכים גיוס חוזר ונשנה של נציגים שלא מחזיקים מעמד.

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות