איך לקיחת אחריות קשורה לגיוס עובדים?

לקחת אחריות על גיוס עובדים, השתגעתם?!

אספר לכם סיפור.

לקוח פנה אלי על מנת שאגייס לו נציג מכירות,

הוא הגיע מאוד טעון ודי מתוסכל מגיוס עובדים באמצעות חברות שזה עיסוקן.

 הוא הלין על אחת החברות שבחר לעבוד איתה, החברה גבתה את התשלום שלה בתום 30 יום מרגע קליטתו של העובד, ואף הבטיחה שבמידה והעובד יעזוב/יפוטר במהלך 60 יום, הוא יוחלף בעובד אחר.

מה שהתרחש במציאות היה דבר שונה – העובד עזב אחרי חודש וחצי,

אותה חברה אכן שלחה מועמדים חלופיים, אבל חסרי אוריינטציה לתפקיד, חסרי יכולת וחסרי מעוף.

הלקוח הביע בפניי את חוסר שביעות הרצון מהשירות, אי לקיחת האחריות,
וזעם בצדק “הם – קיבלו את הכסף, ואני – לא קיבלתי את השירות” משפט שכולנו שמענו לא פעם.

בארץ יודעים למכור,אך לא יודעים לתת שירות, ולא לקחת אחריות.

מהי אחריות?

אחריות מוגדרת במילון :

“נשיאה בתוצאות, מחוייבות, ערבות”

(באנגלית: Guarantee / Responsibility)

אחד הדברים שגרם ללקוח לבחור לעבוד איתי, היא האחריות שהוא מקבל על כל עובד שגויס דרכי.

הוא יוחלף בדיוק באותה הדרך ואותו תהליך כפי שגויס המועמד הקודם.

זו הסיבה בדיוק שכאשר אני מגייסת עובד בעל יכולת, אני בד”כ מוצאת רק מועמד 1 בעל יכולת מתוך 15 חסרי יכולת.

אני מעבירה את המועמדים מסע שכולל 7 שלבים בטרם אני ממליצה עליו/ה כמתאים/ה לתפקיד.

האחריות האישית, כלי המדידה והדרך, כולם יחד מביאים את המועמדים המדויקים ובעלי היכולת שאתם צריכים ומחפשים.

העובדים שלכם הם עובדים אתכם ולא שלכם.

היום יותר מתמיד, הבחירה את מי להעסיק צריכה להיות ללא פשרות ומדויקת

אצלי נמצאת התשובה כיצד לעשות את זה,

ואחריות עבורי היא ערך ולא עוד מילה…

במיוחד עכשיו – חשוב יותר מתמיד, לגייס את העובדים היעילים והמקצועיים ביותר.
בואו להכיר את שיטת המבדקים של “הילה – ליווי עסקים לתוצאות” לגיוס עובדים.
מקוון, מדויק, יעיל ואחוזי ניבוי של 96%. 

פינת הטיפ המקצועי:

השלבים האידיאלים למציאת העובד המתאים לתפקיד

שאלה: איך מוציאים את העובד שאנחנו צריכים?

תשובה: הדבר הראשון שיש לבצע זה לכתוב כובע לתפקיד. ומה זה כובע לתפקיד?

כובע לתפקיד זו הגדרת תפקיד מדויקת שכוללת תשעה שלבים שהתפקיד צריך לכלול.

כדי למצוא את העובד המתאים עלינו להגדיר ראשית מה אנחנו מחפשים.

רון האברד הגדיר תשעה שלבים:

1. המטרה של התפקיד.

2. מקומו של התפקיד על לוח התארגנות (המבנה הארגוני) *האם שייך למחלקת מכירות או הנהלה ?

3. תיאור בכתב של התפקיד.

4. דף מעקב הכולל את כל מכתבי המדיניות, העלונים, העצות, חוברות הדרכה, הספרים והתרגילים שניתן ליישמם על התפקיד.

5. קובץ מלא הכולל את החומרים הכתובים או הקלטות של דף מעקב, וכן כל חוברת הדרכה שך ציוד או ספרים.

6. עותק של לוח התארגנות (מבנה ארגוני) המראה את החלק בארגון שאליו משתייך התפקיד.

7. תרשים זרימה המראה איזה פריטים התפקיד מקבל, אילו שינויים אמור התפקיד לעשות בהם ולאן הוא מנתבם.

8. המוצר/השירות של התפקיד.

9. הסטטיסטיקה של התפקיד, הסטטיסטיקה של המדור, הסטטיסטיקה של המחלקה ושל המחלקות שאליהן משתייך התפקיד.

 

פינת הטיפ המקצועי:

בימים אלו, אני מקימה מערך מכירות לחברת מוזי בוטון שמתמחה בבטיחות וגהות במקומות העבודה.

גייסתי עבור החברה את העובדים ובימים אילו גם מכשירה אותם.

קיבלתי מייל ממוזי בוטון עצמו שמייצג את העבודה שאני עושה בארגונים.

המטרה שלי, היא לעזור לעסקים לפרוח ולשגשג

לגייס להם את העובדים הטובים ביותר ,שיביאו את העסק להישגים ולהשגת השאיפות שלו.

 

זה מה שהוא כתב:

הילה, אני חייב לומר שאני מתרשם מההשקעה שלך, תחושת השותפות והרצון לעזור ולקדם

אני מרגיש שיש לי שותפה שאוכל לסמוך עליה!

המון תודה, מוזי.

במיוחד עכשיו – חשוב יותר מתמיד, לגייס את העובדים היעילים והמקצועיים ביותר.
בואו להכיר את שיטת המבדקים של “הילה – ליווי עסקים לתוצאות” לגיוס עובדים.
מקוון, מדויק, יעיל ואחוזי ניבוי של 96%. 

שיתוף פוסט

הילה לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן