מהי הטעות השכיחה שעושים כל בעלי העסקים והחברות?

ארגון-מחדש

בתקופה האחרונה, נקראתי לספק ייעוץ ארגוני ללקוחות,
שמסתבר שנמצאים בשפל פיננסי!!
הדבר הראשון, שהם רוצים לעשות זה סדר בארגון,
הם קודם מארגנים מחדש את הארגון,
מפחיתים את מספר חברי הצוות, משמע מפטרים עובדים ומצמצמים את כוח האדם.
זה מה שקורה כאשר הם הופכים את רצף הפעולות הנכון,
התוצאה שהם מקבלים היא: ארגון קטן יותר!

אז אתם שואלים איך עושים את זה נכון?

רצף הפעולות הנכון בשפל פיננסי הוא:
1.קדם ומהר– עודדו את המכירות באמצעות פרסום, חיוג לכל הלקוחות שרכשו מכם מוצר/שירות  וגם ללקוחות שהתעניינו, ואפילו כאלו שביטלו את השירות או החזירו את המוצר. מכירות ,מכירות מכירות!! צאו החוצה ודברו עם העולם ואל תפסיקו למכור!!

2.לתקן את השיבושים בקווי התקשורת, כוח-אדם, או השיבוצים הלא מתאימים.

עסקים גדולים שנפלו פעלו בדיוק הפוך לרצף הפעולות והשיטה לטיפול בשפל פיננסי…

התמקדות בחיסכון וצמצום היא לא הפתרון לשפל!!

ארגון  שגדל ומתרחב מבצע את סדר הפעולות הבא:
1. קידום נבון.
2. אדמיניסטרציה טובה.
3. חיסכון הגיוני.
התכווצות של עסקים וחברות מתרחש שהן משתמשות בסדר הלא נכון:
1. חיסכון
2. עוד אדמיניסטרציה
3. קצת קידום.

אז כדי לצאת משפל פיננסי יש צורך לבצע את סדר הפעולות הנכון שבהכרח יביא את העסק לפריחה ושגשוג

פינת הטיפ המקצועי:

שאלה למועמד לתפקיד המכירות:
מה קורה כאשר הלקוח לא סוגר איתך באותו רגע? כיצד אתה מגיב?


תשובה: בד"כ איש מכירות מנוסה ישר ישיב ויגיד,שהסגירות מגיעות מה-follow -up ,משמע מעקב. אותו מועמד, לא יתרגש מהשאלה אלא ישמח שנשאל את השאלה הזו. 5% מאנשי המכירות הטובים והמתאימים לתפקיד ,מודעים שמכירה הינה תהליך  מורכב ויש להעביר את הלקוח ממתעניין לרוכש אקטיבי. על כן, מעקבים אחרי הלקוחות זו המכירה הנכונה והאיכותית ולאו דווקא, הסגירה המיידית.

פינת הפירגון:

"יעל התקבלה, סגרנו איתה שתתחיל ביום א הקרוב.
לידיעתך.
תודה על על כל עבודתך ועזרתך במציאת המועמדים המתאימים!"

-סמנכ"לית משאבי-אנוש, קבוצת יפעת

התנסות במבדקי התאמה בחינם

למי שטרם התנסה במבדק אישיות, הזדמנות אחרונה לקבלת מבדק התנסות במתנה. הירשמו בעמוד וקבלו מבדק התאמה ללא עלות:

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות