תדריכים לפני משמרת – איך עושים את זה נכון?

אימוני מכירות למוקדנים טלפוניים טלמרקטינג / טלמיטינג / תמיכה / שירות

תדריכים בכניסה למשמרת דואגים לשמר את רמת הידע של הנציגים
ומשפרים את התפוקה שלהם, המוטיבציה והתקשרות בינאישית בארגון.

אופן ביצוע

לקיים 5 פעמים בשבוע תדריכים.
שלושה תדריכים יהיו תדריך הדרכתי ויש לבצע אותם בדרך הבאה:
לשים מטרה ברורה– מה המסר אותו אני רוצה להעביר.
תחום בזמן– 15 דק לכל יותר, אין לעבור את הזמן המוקצה.
מדיד– בסוף המשמרת מודדים את רמת האפקטיביות של התדריך בכמות
השיחות שנענו,שיחות מנהל, בעיות שנפתרו.
תדריך הדרכתי יתקיים בימים: א',ג' וה'.
פתיחה: מחיאות כפיים לנציג/ה שהתרים הכי הרבה ביום, במידה ויש נציגים
חדשים שנקלטו זה עתה חובה לברך אותם ולהציג אותם בפני המוקד עם
שמם.
אח"כ עדכונים כלליים אם יש ,לא לגעת בנושאי משמעת בשלב זה.

תדריך הדרכתי כולל:

האזנה לשיחה באוף ליין שהוכנה מראש שיחה עם בשר ולא סתם שיחה של
ניתוק, יש להתמקד בניתוח בפתיח בהובלת השיחה ובסגירה. בסיום השיחה
אחראי צוות רושם על לוח מחיק מה לשמר מה לשפר. שואל בזריזות את
הנציגים מה היה טוב, מה להדגיש ומה ניתן לשפר.
סימולציה, להוציא משיחה אמתית מקרה ולבחור שני נציגים שיבצעו את
הסימולציה. ושוב לרשום על הלוח מה לשמר ומה לשפר ולשאול בזריזות את
הנציגים מה היה טוב ומה ניתן לשפר.
לקחת מקרים אמיתיים של לקוחות שהעלו התנגדות לא נותן אשראי
בטלפון/אני תורם כבר.. כל נציג איך היה פותר את המקרה ולמה?
נציג הכי טוב מוקד להאזין לשיחה שלו ולשאול אותו מה הוא עושה טוב שזה
מצליח לו ואילו כלים הוא יכול לתת לנו כדי לשפר את איכות השירות שלנו.
תדריך הדרכתי כולל עבודה עם השלבים של התסריט לרבדיו תוך כדי פירוק
לגורמים של כל שלב.
בתדריך הדרכתי יש לספק סיפורים של הצלחה של אימהות.לבקש מרותי
מנהלת המוקד לספק לך סיפורים.

בסיום כל סשן אחראי צוות מתשאל כל נציג בצורת סבב מה דבר אחד שהוא
לוקח היום אתו למשמרת.

תדריך חברתי

גיבוש וחיבור הצוות. צוות מגובש יהיה בהכרח בעל מוטיבציה גבוהה יותר.
אספק ארגז כלים לתדריך חברתי.כל אחד מהמנהלים יוכל להעביר את חברתי
והכרחי שזה יהיה בימי רביעי.
זמן פעילות 15 דק-20 דק גג.

תדריך מקצועי

תדריך מקצועי מטרתו להעביר ידע על מוקדי התרמות של עמותות אחרות מה
החוזקות שלהם מה החוזקות שלנו.
מטרה לעבות את רמת הידע של הנציגים ובכך להקנות להם ביטחון מי הם
המתחרים וכיצד הם משפיעים עלינו
תדריך מקצועי יתקיים בימי שני.

שיתוף פוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הילה - ליווי עסקים לתוצאות

ברוכים הבאים לבלוג של הילה – ליווי עסקים לתוצאות. בבלוג שלי, אשתף אתכם במאמרים מעניינים, סיפורים ומדריכים, מתוך הניסיון רב השנים שלי בהקמת מוקדים טלפוניים ויעוץ לעסקים ושאר ירקות.

אולי יעניין אותך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות