המדע שמאחורי המילה הכתובה: ארבעת הטעויות הנפוצות בכתיבת תסריטי שיחה

” כל חץ הפוגע במטרה,הוא תוצאה של מאה החטאות”
– הנרי דיווד תורו

כתיבת תסריטי שיחה
בעיני בעלי ארגונים/מנהלים
נראה כמו משימה פשוטה
הם מאמינים שאם הם יודעים

למכור ,אזי הם גם יודעים
לכתוב תסריטי שיחה מנצחים!
עשרים שנה של כתיבת תסריטים

הוכיחו שזה לא עובד…
לא כל מי שיודע למכור

יודע להעביר את המסר
דרך המילה הכתובה
ערוץ העברת מסרים
דרך מילים כתובות

דורשת מיומנות ומקצועיות
על מנת להגדיל הכנסות
הצליל של המילה הכתובה

שונה לעומת המילה המדוברת

אם לא נדע להבחין בהבדלים
אנחנו עלולים לאבד לקוחות
לאבד עובדים
ולייצר פחות הכנסות לעסק ולגדול…

ארבעת הטעויות בכתיבת תסריטי שיחה שגורמת לאיבוד לקוחות!

1.אין הבחנה מדויקת  מי קהל היעד שלך ופילוח רשימת הלקוחות, האם זו שיחה יוצאת/נכנסת? 

פיתרון: בכתיבת  תסריט שיחה,עליך לפלח את הקהל ולהתאים את תסריט השיחה לכל קהל בניפרד.


2.אין סדר בתסריט שיחה גורם לשיבוש בתהליך השיחה ואיבוד לקוחות 

פיתרון: תסריט שיחה עובד לפי חוקיות, נוסחא מדויקת,  כל שלב בתסריט מוביל את הלקוח לשלב הבא עד לסגירה.כל סטייה או קיצורי דרך יבלבלו את הלקוח עד לאיבודו.

 

3.תסריט שיחה אחד לא מתאים לכולם! יש להשתמש במודל ה-DISC!

פיתרון: יש להשתמש במודל  DISC .ארבעת סגנונות תקשורת המותאמת לכל סגנון. 


4. תסריט שיחה מבוטא בצורה מונוטנית רובוטית ולא זורמת!

פיתרון:  תפקידו של תסריט השיחה ליצור ענין וזרימה בדיבור על מנת ששני הצדדים לא יאבדו ענין ותתקיים תקשורת. 

בכל פעם שאני נותנת שירות ללקוחותיי, אני לא מקצרת תהליכים, עובדת לפי השיטה  של ארבעת השלבים ומקבלת תוצאות מדויקות! ותסריטי שיחה מנצחים!!

פינת הטיפ המקצועי: היכולת להעפיל

בפינת הטיפ אני מעניקה שאלות שיש לשאול מועמד לתפקיד המכירות הפעם בפינת הטיפ המקצועי ניגע ביכולת להעפיל (עלייה לשלב הבא,הובלת הלקוח)

שאלה: בסביבת המכירות הנוכחית שלך, תאר את התהליך שאתה עובר כדי להעפיל על הלקוחות הפוטנציאליים שלך? אילו שאלות אתה שואל אותם?

תשובה: מועמד מיומן ומקצועי בתחום המכירות יתאר את חמשת השלבים שהם הוא מוביל את הלקוח שהם: חיבור,הובלה,הצגת המוצר,מענה לשאלות וסגירה.
בין החיבור להובלה יש לטפל בלקוח במידה וצריך שנפגע משירות דומה,אזי יש לתקן את הרושם בהובלה יש לשאול שאלות פתוחות על מנת לייצר אמון שלאט לאט פותחים את הלקוח ומורידים עוד שכבה של הגנה ועוד אחת…
הובלת הלקוח עיקרה בהקשבה פעילה, וידוע,גילויי הבנה ומציאת הפיתרון עבור הלקוח.

פינת הפירגון: גלובס

הילה היקרה,
מבקשת להודות לך על צמד ההדרכות שהעברת לצוות המכירות בגלובס,
ההדרכות היו אנרגטיות, מרתקות, מעניינות ומותאמות לתוכן של הארגון
תודה

 

ר.ק. מנהלת מוקד מכירות ושת”פ

הזמנה לסדנא:
"המדע מאחורי המילה הכתובה"

איך כותבים תסריטי שיחה שסוגרים?
בתאריך ה-10.9.19 תתקיים סדנא לכתיבת תסריט שיחה  מנצח.
בסדנא אתן את כלים מדויקים לכתיבת תסריטי שיחה מנצחים+ טיפול בהתנגדויות

10/9/2019 • 8:30-10:30 בבוקר

• עמדת שתייה חמה
• מוגבל לעד 10 משתתפים
• מיקום הסדנא: גבעת שמואל (חניה בשפע)
• עלות: ₪250 בלבד למשתתף

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן