אנרגיות בשיחת מכירה

מה זו ‘האנרגיה הזו’ שיותר חשובה מהמילים עצמן??

1. בטחון עצמי – כשאני מדבר בטלפון אני מלא בטחון עצמי, וזה לא משנה עם מי אני מדבר. אני מעריך את עצמי ומכבד את עצמי. אני עומד עם גב זקוף ומשדר לעצמי בראש ובראשונה שאני ‘אלוף’ במה שאני עושה.

2. תודעת שפע – לכולם יש כסף ולא חסרים משאבים בעולם. ובמידה ואציג בטלפון ערך אמיתי למוצר שלי – המכירה תתבצע. תודעת שפע זה לבוא ממקום שיש ולא שאין. אני בא לעשות טוב. להעביר ללקוח שלשים את הכסף אצלי זה החלטה נכונה וטובה.

3. אמונה במוצר – אחרי האמונה בעצמי, חובה להאמין במוצר. וזה אולי הכי חשוב, כי ‘אמונה’ זה לגעת ברגש של הלקוח. אמונה במוצר זה להאמין שהמוצר עד כדי כך טוב – שהייתי קונה את המוצר מעצמי.

4. הרצון לתת ללקוח – הרצון לתת או לקחת עובר בטלפון בתוך 2-3 שניות. על מנת להעביר אנרגיה טובה צריך לבוא ממקום של ‘נתינה’ ולא ממקום של ‘לקיחה’. אני בא לתת לך מוצר טוב, שירות אמין, איכותי – אני לא בא לקחת לך כסף או משאבים. הלך רוח של נתינה- פותח ומשחרר אנרגיה טובה לסביבה.

לסיכום: בטחון עצמי בי וביכולות שלי, תודעת שפע שיש מספיק ולא חסר כלום, אמונה במוצר שאני מוכר והרצון לתת ללקוח משהו טוב, לא לקחת כסף – אלא לתת משהו טוב ובעל ערך.

נסו לתרגל את הדברים האלה בשיחת הטלפון הקרובה שלכם – ותגידו לי איך היה.

מחכה לשמוע ממך.

יצירת קשר

רוצה לדעת עוד על השיטה המוכחת לגיוס עובדים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

דילוג לתוכן